EL BLOC INICIA UNA CAMPANYA PER A EXIGIR A RENFE QUE FAÇA ACCESSIBLE L’ESTACIÓ DE LA LOCALITAT

12 01 2009

El Bloc de Catarroja fa una crida als ciutadans perquè interposen reclamacions per Internet al defensor del poble i al Síndic de Greuges. Per a accedir al caminen 2, els viatgers han de baixar i pujar escales.

Monzó considera inadmissible que un servei públic vulnere els drets dels ciutadans i fa una crida a la població perquè present reclamacions a RENFE, el defensor del poble, així com al Síndic de Greuges, institucions que han de vetlar pels drets dels ciutadans.

El Bloc de Catarroja ha decidit iniciar aquesta campanya després de comprovar que no existeix cap voluntat per part de l’empresa responsable Renfe (ADIF) de condicionar unes instal•lacions obsoletes i inadequades. Prova d’això és que per a accedir al caminen 2, el qual s’utilitza normalment per a anar en adreça València, s’ha de baixar i pujar una escala amb una inclinació considerable. Es tracta, afirma el Bloc, d’una barrera infranquejable per a determinades persones.

El regidor del Bloc de Catarroja, Jesús Monzó, ha estat el primer a presentar diverses reclamacions davant l’entitat responsable, així com davant el defensor del poble i el Síndic de Greuges, en les quals s’exigeix que aquestes intervinguen davant l’administració central, última responsable de l’actual estat de l’estació de Catarroja. Monzó adverteix que Catarroja és un municipi important i, com a tal, ha de tenir unes instal•lacions on puguen fer usos tots els ciutadans del municipi.

El portaveu del Bloc considera que Renfe menysprea a les persones que tenen algun tipus de problema de mobilitat, fet que es va advertir en el seu moment, quan es va fer la reforma de l’estació actual i en la qual no es va tenir en compte la instal•lació d’un ascensor perquè les persones majors o amb mobilitat reduïda accediren a l’andana 2.


Accions

Informació




%d bloggers like this: