El BLOC de Catarroja denuncia que els veïns duen diversos mesos esperant el servei de Teleassistència

10 10 2008

Només 30 persones del municipi es beneficien dels serveis “Menjar a casa” i “Major a casa”, malgrat que existeix una gran demanda

El regidor del BLOC, Jesús Monzó, considera que la partida pressupostària del municipi en matèria de serveis socials és ridícula i no cobrix les necessitats dels veïns. No existeix cap borsa que permeta ajudar a les persones que estan esperant que la Conselleria resolga el seu expedient. El Bloc de Catarroja ha denunciat que existeixen veïns de la localitat esperant diversos mesos que se li concedisca el servei de teleasistencia que gestiona el departament de Benestar Social i que, finalment, ha de concedir la Conselleria de Benestar Social o la Diputació de València.

El Bloc ha exigit que l’equip de govern assumisca la seua responsabilitat i garantisca a tots els veïns de la localitat tots els serveis sense cap tipus de demora. Monzó assegura que si no hi ha una resposta ràpida per part de l’actual equip de govern, el seu grup presentarà una queixa formal davant el Síndic de Greuges.

Monzó assegura que els veïns de la localitat, una vegada més, poden constatar que entre les prioritats del PP no està els serveis socials mni l’educació pública, pilars fonamentals per a l’estat de benestar. Resulta increïble, matisa l’edil del Bloc, comprovar com no existeix cap partida pressupostària per a atendre aquest tipus de situacions. Si no les assumeix el govern ni la Generalitat, les hauríem d’assumir els municipis però no podem deixar als nostres veïns desemparats. Cal recordar que tampoc existeixen cap tipus d’ajuda per a les persones que esperen una resolució sobre el Bo-residència, espera que no és retroactiva i que en alguns casos arriba a l’any.


Accions

Informació




%d bloggers like this: